dinsdag 11 oktober 2011

I Love... Lots of Bubbles!

Kennen jullie de I Love... collectie van douglas al?
Ik kan inmiddels niet meer zonder!
En dan heb ik het vooral over de douchegelgeuren!
Lees verder voor mijn beschrijving over deze geuren!


Een hele tijd terug heb ik de i Love Raspberry & Blackberry gekocht, maar deze 500 milliliter aan ware liefde is inmiddels op.
Tijd voor een nieuwe geur dus!
Maar welke? ik kon niet kiezen, maaarrr daarop hadden ze een hele handige oplossing gevonden.
6 mini size flesjes met goddelijke geuren bij elkaar!
De perfecte oplossing voor mij, zodat ik meerdere geurtjes kan uitproberen.
De geuren  die in deze verpakking zitten zijn:
-Raspberry & Blackberry
-Blueberry & Smoothie
-Strawberries & Milkshake
-Mango & Papaya
-Lemons & Limes
-Coconut & Creams


De eerste geur ken ik natuurlijk al, want daarvan heb ik al 500 mililiter door het doucheputje gespoeld

I love...Raspberry & Blackberry
Deze enorm lekkere geur ruikt naar snoepjes, maar niet te zoet.
Ken je die harde frambozen snoepjes? daar doen ze mij echt aan denken.
Als ik deze geur zo vergelijk met de rest, is dit mijn favoriet, maarrr er is wel aardig wat concurrentie aanwezig!



I love... Blueberry & smoothie
Deze geur deed mij erg verrassen!
Al vind ik blauw wel een chemisch kleurtje om mee te douchen, haha!
Deze is wat zoeter dan de eerste, maar daardoor wordt ie niet minder lekker!
Ik denk dat deze geur op de 2e plaats staat!




I love... strawberries & milkshake
Dit lievige roze kleurtje vind ik er het leukst uitzien en het meest uitnodigend om op mijn sponsje te smeren!
Strawberries & milkshake doet me erg denken aan die aardbeienkwarktaart, waar ik erg fan van ben!
Deze geur zal ik niet zo snel in full size verpakking kopen, ik denk dat ik er dan snel op uitegekeken raak.
Dus deze mini is precies goed en zo kan ik hem ook nog lekker afwisselen met de rest!

I love... Mango & papaya
Deze geur sprak mij het minst aan, ik heb namelijk helemaal niks met papaya!
Maar het viel me alles mee, ookal is het niet 1 van mijn favorieten.
Ik vind deze geur wat meer naar sinaasappel ruiken, met mango gecombineert.
Verder zou ik eigenlijk niet eens weten hoe papaya ruikt..
I love... Lemons & limes
Een fluoriserend geel flesje, waarvan ik me afvroeg of het nou echt een lekkere geur zou zijn om mee te douchen.
Maar ook deze valt mee!
Hij is wel wat heftiger dan de rest, maar op een goede manier.
De geur doet mij erg denken aan fris citroen ijs!
Ik vind hem lekker ruiken, maar voor een douchegel niet zo!
I love... Coconut & cream
De laatste geur, waar ik, tot mijn eigen verbazing, het minst enthousiast over was!
Ik ben gek op alles met kokos, maar deze geur is zo extreem aanwezig, dat het net wat too much is!
Hij ruikt creme achtig, maar zo sterk, dat ik hem net wat te overheersend vind.
Ik heb ook het idee dat je naar een wandelende fles malibu ruikt als je je hier mee hebt gewassen!


Al met al ben ik erg blij met deze aankoop, en vind ik het leuk om de geurtjes met elkaar af te wisselen.
Het lekkere van deze douchegel is dat je met 1 druppeltje in je douchespons echt een berg schuim heb! Daar hou ik van!

De prijs van dit pakketje was 13.95 en dan is er geloof ik altijd de 10% korting actie.
Een flesje bevat 100 ml dus in totaal heb je 600 ml aan douchegel.
Dit is een stuk duurder dan een fullsize fles van 500 ml waar je 5.95 voor betaalt.
Maar goed! ik heb het er voor over.

Welke geur spreekt jullie het meest aan??

xx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten