woensdag 23 november 2011

Sieraden opbergen: Kettingen



Vandaag wil ik jullie graag laten zien hoe ik mijn kettingen opberg. Dit, omdat ik weet hoe vervelend het kan zijn als al je kettingen steeds in de knoop raken. Lees verder om te zien hoe ik dit doe.

Voorheen had ik al mijn kettingen gewoon in een doosje zitten. Lekker makkelijk, opgeruimd staat netjes. Maar ik merkte toen heel erg, dat ik mijn kettingen bijna nooit pakte. Ik had geen zin om ze iedere keer weer helemaal uit de knoop te halen als ik ze wilde dragen. Zonde vond ik het zeker, maar ik liet het er maar bij…

Tot ik een keer op internet aan het kijken was naar opberg methodes voor sieraden. Dit moest toch makkelijker kunnen? Nou, en of dat beter kon! Sinds ik deze manier van opbergen gebruik, pak ik veel sneller even een ketting. En dit is hoe ik het nu doe…



Heel simpel. Ik heb de ringen uit een ringbandmap gehaald en deze met een touwtje aan de muur gehangen! Er is minimaal plaats voor 23 kettingen. Als je er meer hebt, kun je er ook voor kiezen om er meer door een ring te hangen.



Deze simpele, maar toch wel handige tip wilde ik even met jullie delen en ik hoop dat je er wat aan hebt!

Hoe bergen jullie je sieraden op?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten