zaterdag 28 januari 2012

Mijn eerste Dior Palette!



Heel vaak stond ik al te kijken bij de make up van Dior.. Ik had ongeveer wel een idee van de prijzen, maar nooit heb ik er echt naar gevraagd. Ik hield mezelf een beetje voor ,dat ik voor dat geld een hoop andere make-upjes kon kopen en dat de kwaliteit niet zoveel beter zou kunnen zijn.. Tot ik met mijn vriendje in de Douglas was en weer eens bij die mooie make-up stond te kijken...


Ik mocht een kerst kadotje uitzoeken! Yes! Maar ik had me er helemaal niet op voorbereid en nu moest ik toch echt iets gaan uitkiezen.. Samen met een medewerkster heb ik een keuze kunnen maken. Maar omdat het een kerst kado was, moest het toch echt ingepakt worden en onder de kerstboom worden neer gelegd..



Ik heb gekozen voor het 3 Couleurs Smoky palette in de kleur 481 SMOKY KHAKI.

Mijn eerste reactie toen ik dit palletje in mijn handen had, was : Waaauww!! Wat een luxe gevoel geeft dat zeg. De verpakking, de kwaliteit.. Ik was op slag verliefd!


Deze swatches zijn droog aangebracht, zonder basis.


Mijn mening is ook meteen veranderd, want JA! De kwaliteit is gewoon veel beter dan de meeste ‘goedkopere’ make up, om dan nog maar niet te spreken over de verpakking.. Want daarvan krijg je toch wel meteen het idee dat je een kwalitatief goed product in je handen hebt. En het ziet er zo mooi uit!

Het is alweer een tijdje geleden dat het kerst was, maar ik ben nog steeds super blij met mijn eerste 'high end' make-up product!

Wat was jullie eerste high end make-up product?

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik ben maar een klein beetje jaloers. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! pigmentatie is super. xx

    http://itsfashion-bitch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Ik deel je mening dat duurdere make-up wel van betere kwaliteit is, al hoeft dit natuurlijk niet altijd zo te zijn. Ik weet nog wel toen ik voor het van mijn eigen geld een Chanel les quatre ombre kocht, ik was helemaal verliefd op de oogschaduw én het doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig palette! En die pigmentatie lijkt zo goed, ik denk dat je nog veel plezier zult beleven met dit palette. :)

    BeantwoordenVerwijderen