donderdag 7 april 2011

Essence circus confetti



Essence heeft het assortiment vernieuwd, daarbij zijn er ook nieuwe nail art spulletjes gekomen.  Waaronder de Special effect toppers. Hier heb ik een lakje van weten te bemachtigen en deze ga ik voor jullie swatchen.


 Hier heb ik  circus confetti aangebracht over Wine-tastic, een lakje van Catrice.

Hier heb ik circus confetti aangebracht over Roys's red, een lakje uit de Whoom Boom collectie van Essence.



Ik ben erg verrast door het resultaat! Ik was er eigenlijk een beetje bang voor dat de glittertjes niet goed mee zouden komen, dus dat je dan gewoon een blanke lak met hier en daar een glittertje zou hebben. Maar dat is me heel erg mee gevallen. Je moet wel een iets dikker laagje dan normaal aanbrengen , maar dan heb je ook zeker resultaat.
Het enige nadeel is, maar dat heb je met alle glitter lakjes, dat je de glitters niet heel makkelijk van je nagels krijgt. Maar daar kan ik me zelf niet echt aan storen.

Voor het lakje heb ik € 1,79 betaald.

Hebben jullie al dingen uit de vernieuwde nail art collectie van Essence ?

X Janilee

3 opmerkingen:

  1. deze heb ik vandaag gekocht, ben er zo blij mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overal waar ik kom in de Kruidvat hebben ze de nieuwe collectie al, maar deze hebben ze nergens :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. anoniem;

    ik weet niet of je dit leest, of dat je m inmiddels zelf al hebt gekocht en in de buurt van rotterdam woont..

    maar ik hem hem in de kruidvat in de binnenstad van rotterdam gekocht (die tegenover de selexyz donner zit)

    hoop dat je hier wat aan hebt.. of iemand anders die m toevallig wil hebben en in de buurt van rotterdam woont.

    BeantwoordenVerwijderen