woensdag 6 april 2011

Bestelling Pure soap: Pure soy wax cupjes

Omdat mijn vorige bestelling van http://www.puresoap.nl/ mij zo goed beviel, heb ik kort daarna nog een bestelling geplaatst.
De leuke hartjes die ik vorige keer had besteld, zijn uit het assortiment, met als vervanging de cupjes.
Lees verder om te zien welke geuren ik heb besteld!

De cupjes zijn €0,90 en de hartjes waren €0,50 cent maar voor mijn idee is dit veel meer product dan het hartje, meer dan €0,40 verschil in ieder geval.
Dus dat is een voordeel!
Ook is het bewaren in deze cupjes een stuk makkelijker, want per keer gebruik je maar een klein stukje
.
Dit zijn de geurtjes die ik deze keer heb besteld met de beschrijving van pure soap erbij:
-Lush Candy Fluff
Gemaakt met een dupe van de geur Candy Fluff van LUSH. Super zoet, aardbeien op een bedje van marshmallows, ruikt naar een snoepwinkeltje
-Lush Honey washGemaakt met een dupe van Lush "Honey I wased the kids" Toffee, honing en caramel fudge!
-Angel WingsEen mooie zachte poederachtige geur met een mix van baby-poeder en romige vanille vla.
-Baby Lotion
Een dromerige zachte baby lotion geur, zoet en en zeer rustgevend.
-Butter CookieEen vers gebakken boter koekje met gekarameliseerde vanilla.
-Cake BakeDe geur van vers gebakken cake net uit de oven. Warm en sfeervol!
-Frosted CupcakeCake, verse slagroom en glazuur. Een heerlijke zoete geur!
-Pink SugarDeze frisse zoete geur tovert jouw wereld in een zachte roze droom!
-Vanilla & Berries
Romige vanilla met rode en blauwe bessen. Heerlijk fris en romig!
-J&J Bedtime Bath
Rustgevende lavendel! Een dupe van de populaire J & J bad product
 -Kenzo
Gemaakt met een dupe van Kenzo Flowers

Ook heb ik bij mijn bestelling het ''mysterycupje'' gekregen.
De bedoeling is dat ik zelf ga raden welke geur dit is, als ik dit goed raad en het antwoord opstuur, kan ik een waardebon winnen, ik heb jammer genoeg geen idee!
Ik heb er een paar weggegeven voor verjaardagen, dus daarom zijn er wat minder te zien op de foto's.

De geurtjes zijn net zoals voorheen, erggg lekker!
Op dit moment ben ik butter cookie aan het branden, die voor mijn idee een beetje naar bitterkoekjes ruikt!
Ik ga snel de rest ook uit proberen, ik ben dus nog wel even een tijdje bezig!

De brander komt van de xenos voor ik geloof €1,29 of €1,79

xoxo Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten