vrijdag 20 mei 2011

Kruidvat Shoplog


Het is alweer een tijdje geleden dat de 50% kortings actie bij het kruidvat was. Toch laat ik nog even mijn geshopte spulletjes zien. Aangezien ik erg fan ben van nagellak is het ook vooral dat geworden. Wil je zien wat ik allemaal gekocht heb, kijk dan even verder!





Eigenlijk had ik met mezelf afgesproken om voorlopig geen make up meer te kopen, omdat ik al zoveel heb, maar deze actie kon ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan. Ik had voordat ik naar het kruidvat ging bedacht dat ik maximaal €20,- mocht uitgeven en ik moet zeggen dat ik mij daar behoorlijk goed aan heb gehouden! In totaal was ik voor al deze spulletjes €20,62 kwijt.
Best netjes toch?


Ik was al een tijdje erg nieuwsgierig naar de Cracking topcoat van Essence, alleen was deze steeds uitverkocht. Toevallig met de actie waren ze er wel en heb ik dus meteen beide kleurtjes mee genomen.


Bij ons in het Kruidvat waren de vier kleurige palletes er steeds niet, deze heb ik toen ik in Hoofddorp was nog even meegenomen. Dit is kleur: 030 OMG I Want That!


Essence gel eyeliner: 01 Midnight in Paris
Catrice liquid liner:  010 Dating Joe Black


Lipgloss: 02 My favorite milkshake
Ultimate colour lipstick: 020 Maroon, 140 Pinker-bell


Essence nail art nagellak remover
Catrice topcoat en een lakje uit de ultimate nudes collectie: 060 Mona Lisa Is Staring Back


En als laatste mijn Catrice nagellakjes :
390 Easy Peasy, Lemon Squeezy!, 420 Dirty Berry, 450 Sand Francisco, 460 In The Bronx, 490 Iron Mermaiden en 540 Am I Blue Or Green ?

Als jullie nog ergens swatches van willen zien of een revieuw dan hoor ik het graag bij de comments!
Houden jullie ook zo van de Catrice nagellakjes?

X Janilee

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk zeg allemaal.
    Ik ben ook helemaal fan van catrice nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Easy Peasy Lemon Squeezy is echt een super schattig tintje !

    BeantwoordenVerwijderen