vrijdag 20 mei 2011

Bye bye nagellakje


Omdat het weer wat lekkerder weer word buiten, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om een nail art te maken met een leuk zomers kleurtje. Hot summer pink van Diamond cosmetics. Toen ik het flesje uit mijn nagellak la had gevist dacht ik meteen al dat er iets niet helemaal goed was. En ja hoor.. 

Ik had de dop niet goed op het flesje gedraaid en nu is mijn mooie fel roze kleurtje uitgedroogd!
Hier baal ik echt ontzettend van, daarom ga ik hem maar opnieuw bestellen. Ik had het nagellakje bij www.boozyshop.nl  vandaan.


Dus een wijze les voor mij, en misschien een tip voor jullie.. Kijk goed uit dat je de dop goed vast draait, want voor je het weet is het een stroperige bende geworden waar je niks meer mee kunt.

Is zoiets jullie ook wel eens gebeurd?

X Janilee

4 opmerkingen:

  1. Ja!

    Daar word ik helemaal gek van dan....
    Vooral bij de goedkopere merken, gebeurd dit sneller.

    Ik zeg elke keer ik moet erop letten, maar vaak thuis doe ik het toch even snel en gebeurd dit me nog wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is echt heel erg zonde! ik heb hem ook, en hij is zo mooi! Bij mij is dit gelukkig nog niet zo, en ik ga dat nu ook even proberen te voorkomen. haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is super zonde! Het is zo een leuk zomer kleurtje. En laat de zomer er nou net aankomen.
    x Janilee

    BeantwoordenVerwijderen