woensdag 12 oktober 2011

Action: Max baked eyeshadow



Al sinds een tijdje, ik weet niet precies hoe lang, liggen de baked eyeshadows van Max in de schappen bij de Action. Ik vind het erg leuk om goedkope make-up en beautyspulletjes te testen, en zo te kijken of er nog goede producten tussen zitten voor een klein prijsje. Daarom besloot ik om eens zo een palletje te kopen en te kijken wat de kwaliteit hiervan was. Lees verder voor mijn mening!

Ik kocht de kleur: Black & Beige en betaalde hier € 1,29 voor. In het palletje zitten vier kleuren en een spons applicator. Toen ik de achterkant bekeek viel me meteen iets op, er stond een logootje met daarbij: Cruelty free, niet op dieren getest. Dit vind ik een pluspunt!

Dit is het logo wat op de achterkant stond.


Verder staat er nog op de verpakking: ‘’Zowel NAT als DROOG te gebruiken. Droog voor een Natuurlijke Look. Nat voor maximaal effect.

Alle swatches heb ik met mijn vinger aangebracht op mijn onderarm. Ik heb een foto gemaakt met kunstlicht en in het daglicht (voor zover we dat hebben deze dagen).

Droog zonder oogschaduwbasis.



In het daglicht.


Zo vind ik de kleuren niet zo mooi uitkomen, maar voor overdag zijn ze wel goed te gebruiken voor een neutrale look.

Over een NYX Jumbo pencil, in de kleur Milk, heen.


In het daglicht.


Op deze manier komen de kleuren al veel beter tot zijn recht.


Nat aangebracht.



In het daglicht.


Maar deze manier vind ik toch wel de beste! Wauw.. Ik ben zeer verrast door de mooie kleuren uit dit betaalbare palletje.


Voor deze prijs had ik er niet veel van verwacht, maar ik ben toch tevreden met het resultaat. Zeker als je de kleuren nat aanbrengt. Ook vind ik het palletje er netjes uit zien, het zwarte van de verpakking doet een beetje chique overkomen.

Hebben jullie al eens make-up van de Action getest? Zo ja, wat vonden jullie hiervan?

X Janilee

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook gezien bij de action
    misschien moet ik ze toch maar eens gaan halen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze hebben nog veel meer kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben er helemaal fan van. Ik ben verslaafd aan de make-up van de Action. Het is goedkoop en ook nog eens van echt goede kwaliteit. En er ligt vaak weer iets nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen