woensdag 12 oktober 2011

Webshop Archie McPhee



Laatst was ik op internet aan het zoeken naar leuke webshops. En toen kwam ik toch wel iets heel aparts tegen. Wil je weten waar ik het over heb, lees dan even verder…


Ik kwam terecht op de website Mcphee. Dit is een webshop waar ze de meest bizarre producten verkopen in de meest bizarre smaakjes en vormen.
Ik zeg meteen al even dat ze niet versturen naar Nederland, hé jammer! Maar toch vond ik het wel leuk om deze nogal aparte producten met jullie te delen. En heb ik een aantal dingen voor jullie op een rijtje gezet.

Tandpasta.
Ik ben super dol op cupcakes, het liefst eet ik ze elke dag! Maar om nou me tanden ermee te gaan poetsen, nee dat lijkt me niet lekker. Doe mij dan maar gewoon een mint smaakje.

En als je dacht dat het niet erger kon, hebben ze deze tandpasta ook nog in augurken en bacon variant. Gatver! Daar moet je ’s morgens toch al helemaal niet aan denken..

Lippen balsem

Zie hier, lippenbalsems in verschillende heerlijke smaken!  Om je lippen bij op te eten!  




Hier ben ik dan wel weer heel nieuwsgierig naar, aan een aantal van deze lippen balsems zou ik dan wel weer even willen snuffelen. Als je zou willen, kun je zo een heel gerecht op je lippen smeren haha!

Pleisters

Je hoeft nooit meer met een saaie ouderwetse bruine pleister rond te lopen, want kijk eens even wat ze hier op hebben bedacht..




Ik vind ze leuk! Hoe cool is het nou, dat als je een wondje hebt, je er gewoon een cupcake of een geroosterd broodje op kan plakken!

En zo staan er nog veel meer grappige, schattige en aparte producten op deze webshop. Dus ik zou zeggen, neem zelf ook even een kijkje!  

Wat vinden jullie van al deze aparte producten?  Zou je ze zelf willen proberen?

X Janilee



Alle producten en foto’s zijn afkomstig van de website: www.mcphee.com

6 opmerkingen:

  1. echt super leuk!
    ik neem meteen een kijkje!
    echt super grappige producten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me niet erg fijn om je tanden te poetsen met bacon..
    Maar die pleisters zijn wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, echt leuk! Die tandpasta in de ochtend lijkt mij echt niet lekker, haha! Echt grappige producten allemaal, hoe komen ze erop! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Apart zeer zeker, maar ik wil niet mijn tanden poetsen met een bacon smaak, lijkt me jakkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig delen jullie mijn mening wel haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha wat grappig dit. Het lijkt me alleen dat als je je tanden poetst met cupcake tandenpasta, je niet echt het gevoel hebt dat je je tanden gepoetst hebt. Nah, ik denk niet dat ik zulke dingen zou uitproberen, maar het is wel grappig bedacht.
    En by the way: wasabi lippenbalsem? Dat is best wel bruut haha.

    BeantwoordenVerwijderen