donderdag 27 oktober 2011

Cadeau setje!




Omdat het winkelcentrum bij mij in de buurt 20 jaar bestaat, was er feestweek. Je kon verschillende prijzen winnen door bonnen in te leveren bij deelnemende winkels. Nou, it was my lucky day! Ik mocht een cadeautje ophalen bij onder andere de drogisterij.  Benieuwd naar wat ik kreeg?


Ik kreeg een tas, gevuld met een aantal producten. Nou daar kun je mij, als beauty addict, altijd blij mee maken natuurlijk. Ik heb de producten nog niet uitgebreid getest en ik denk, dat ik er ook geen review over ga schrijven. Tenzij iemand hier naar vraagt natuurlijk. Maar ik vond het wel leuk om dit even te laten zien. 
Dit is wat ik kreeg:



Een zwart/wit kado setje met een bodylotion, douchegel, zeep en een klein handdoekje erin. Normaal vind ik de geuren van zo een setje echt verschrikkelijk, maar ik moet zeggen dat het bij dit setje heel erg mee valt. Niet speciaal, maar ook zeker niet vies!



Ook zat er een pakketje van Kneipp bij, badtintelingen heet deze. Er zitten twee badoliën, geurend naar Olijf & Cypres  en Wilde roos & Lavendel in.  Twee flesjes badschuim, die ruiken naar Lavendel en Amandelbloesem. En een bruistablet die ruikt naar Oranje-Lindebloesem . Over het algemeen vind ik de producten van Kneipp erg lekker. Minpunt is wel dat ik geen bad heb, maar daar verzin ik wel iets op. Een lekker voeten badje ofzo.



Als derde een setje van Vogue. Een douchegel en een deodorant. Zelf ben ik geen fan van de producten van Vogue. Ik vind ze vaak niet lekker ruiken en de deodorant werkt gewoon niet voor mij.  Dit is ook nu weer 
het geval.



En als laatste een shower cream van greenland in de geur Italiaanse limoen en vanille, een erg lekkere geur vind ik zelf. Van dit merk had ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Dus ik heb even op internet rond gekeken en het blijkt een natuurlijk/biologisch merk te zijn. Dit stond ook op de fles zelf.

Het zijn geen dingen die ik zelf zou uitkiezen, maar vind het wel leuk om eens iets anders te proberen.

Hebben jullie nog ideeën voor een leuk artikel, laat het ons weten bij de comments!

X Janilee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten