maandag 31 oktober 2011

Take a look in my room



Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht omdat mijn huidige een barst in het scherm had en ik dus niet kon zien wat ik fotografeerde.
In het begin vond ik het nog wel grappig om er foto’s mee te maken, omdat het net zoals vroeger, toen je foto’s nog liet ontwikkelen, spannend was hoe de foto’s er uit zouden zien.
Na een tijdje vond ik het toch knap irritant en ben ik op zoek gegaan naar een nieuw exemplaar.
Ik had er een gevonden (een fujifilm met 14 megapixel) en ben gaan experimenteren met foto’s maken.
Zo maakte ik foto’s in mijn kamer, en leek het me ook wel leuk om dit met jullie te delen.
Dus, lees verder om een ‘kijkje’ te nemen in mijn kamer!




Van zo’n slaapkamer als hierboven kan ik natuurlijk alleen maar dromen! Maar ik ben ook zeker blij met mijn eigen kamer.



Als je binnenkomt en je kijkt naar rechts, zie je dit.
Hier staat mijn make up side table, mijn kast met al m’n haarspullen, cremes en wat allemaal nog meer.
Het dressoir links zit vol met make up spulletjes en beddengoed. Verder zie je nog een tv die ik alle kanten op kan draaien!

Deze ontzettend handige kast van de ikea staat gevuld met al mijn haar en gezichtsspullen.
Het bovenste vak bevat de haarspullen, die daaronder de cremes en lotions,
In het 3e vakje staan 2 bakjes vol met lipglosses en lipsticks, word in beslag genomen door mijn vriend zijn haargel en deo en een mandje met maskertjes en samples.
Het 4e vakje staat vol met nail art producten en in het onderste vak heb ik een bak geplaatst, waar ik mijn fohns en haartangen in bewaar. In de bovenste la zit mijn hele make up stash.
Verder ligt hier mijn beddengoed en de onderste la is vooral gevuld met papierwerk en rommeltjes.



Bovenop de commode staat een etagère met neppe gebakjes, de monnik beeldjes die horen zien en zwijgen uitbeelden en een buddha hoofd, en verder nog wat leuke kaarsenhoudertjes.
En mijn leuke cupcake spaarpot van New Look waar ik heel blij mee ben!








Mijn make up side table (gemaakt door mijn papa, trots op!) is redelijk klein, maar meer ruimte heb ik ook niet nodig.
Er staat een lamp, er hangt ook een lamp die extra fel is, mijn daily make up bakje met kwasten, en nog wat andere dingetjes die ik vaak gebruik! Alles wat ik elke dag nodig heb binnen handbereik en vlak bij mijn make up stash!

Dit is de andere kant van mijn kamer. De kant waar ik toch wel het meeste tijd doorbreng!
Ik heb nog niet zolang geleden mijn kamer anders ingericht en ben nog steeds heel blij met hoe het er uit ziet, vooral met mijn bed ben ik erg blij!

Zoals jullie al bij janilee hebben kunnen lezen, heb ik ook zo’n handig nagellakrekje, die ik samen met behulp van mijn vader heb gemaakt.
De lakjes die bovenop staan paste er niet in, papa had er geen rekening mee gehouden dat sommige flesjes wat groter zijn dan de anderen! Maar goed het maakt mij niet zoveel uit. 
 In dit kleine vensterbankje staat mijn sierradendoos met armbanden en daarnaast een caroussel met mijn oorbellen.
Dit is mijn parfumstash, waar ik echt heel erg blij mee ben!
Sommige luchtjes die er staan zijn eigenlijk van m’n moeder, maar ik vond zo leuk staan bij mijn collectie, dus mocht ik ze erbij zetten.
Daarboven hangen wat foto’s en schilderijtjes.


Dit is een beetje in grote lijnen wat er in mijn kamer staat!
Als jullie nog vragen hebben over iets wat je ziet, stel ze gerust!





xoxo Kim

3 opmerkingen: