maandag 10 oktober 2011

Mny nagellak herfst kleurtjes



Het is weer herfst, inclusief de kou, regen en die vervelende wind. Maar om de herfst nog een beetje leuk te houden, maken we er maar het beste van. En op beauty en fashion gebied ,vind ik de herfst dan wel weer heel leuk! Daarom ging ik op zoek naar mooie herfst kleurtjes voor op mijn nagels.





Nummer 757. Deze groene nagellak heeft hele kleine glittertjes wat voor een parelmoer finish zorgt. Ook zit er een mooie gouden glans overheen, die je jammer genoeg op de foto niet zo goed kunt zien.



Nummer 445. De kleur van deze nagellak vind ik moeilijk te beschrijven, het is een goud en zilver kleurig lakje. Het is maar net in welk licht je lijkt. De glitters komen in ieder geval goed tot zijn recht. Wat het dan meteen wel weer iets lastiger maakt om deze kleur van je nagels te halen, maar ik zou zeggen: het is het helemaal waard!

Van beide kleurtjes heb ik 3 laagjes aangebracht, ik vind de kleur dan beter tot zijn recht komen. Verder vind ik dat je nagellak fijn opbrengt en erg snel droogt, dat is zeker een pluspunt!

De nagellakjes zijn te koop bij de Etos en kosten € 2,49 voor 7 ml.

Wat vinden jullie mooie herfst nagellakjes?

X Janilee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten