donderdag 16 juni 2011

Action Hair Serum.


Nadat ik veel op internet had gelezen over het Hair serum van Hegron, te koop bij Action, besloot ik dat ik dit serum ook maar eens moest proberen. Mijn andere serum van Biosilk begint al aardig op te raken, dus dit kwam mij ook wel heel erg goed uit.



Allereerst vond ik dit serum erg goedkoop, je betaalt €2,99 voor 75 ml, wat dus echt niet veel is voor de hoeveelheid die je krijgt. Ik denk dat je hier heel erg lang mee kunt doen, aangezien je maar 1 of 2 druppeltjes per keer hoeft te gebruiken. Daarnaast zit het product in een handige pomp flacon, waarbij de bodem omhoog komt wanneer je het product gebruikt. Hierdoor verspil je haast niets. Ook vind ik de geur erg lekker, een zoetige perzik geur. Het doet me denken aan de perzik snoepjes van Haribo. Mmmm, iedere keer als ik dit serum gebruik krijg ik er weer trek in!


Het serum is gewoon doorzichtig, net als andere serums.

Op de verpakking staat:
“ Hegron Haar Serum zorgt direct voor een glad en glanzend effect, het haar voelt zijdezacht aan. Daarnaast helpt het pluizig, dwars en springerig haar in bedwang te houden. Verdeel 1 tot 2 pompjes serum over handdoekdroog of droog haar en breng het in het gewenste model.”

Ik gebruik haar serum omdat mijn haar na het fohnen of stijlen altijd erg pluizig word. Maar ook als ik het gewoon laat opdrogen, dat is ook de reden dat ik het iedere dag gebruik en dus ook best veel opmaak. Omdat Biosilk best prijzig is, zocht ik een alternatief. En ik kan jullie vertellen dat ik zeer verrast ben door dit product. Het maakt mijn haar zacht en glanzend, zonder dat mijn haar er vet van word. Ik raad dit serum zeker aan voor iedereen die een goed serum zoekt, maar er niet teveel geld aan uit wilt geven.

Hebben jullie nog budget aanraders? Laat het me weten bij de comments!

X Janilee

2 opmerkingen: