donderdag 17 november 2011

NYX round lipstick



Het merk NYX heeft een breed scala aan make-up producten. Waaronder ook deze, ik kan wel zeggen, erg fijne lipsticks. Omdat ik er zo enthousiast over ben, kan ik het niet laten om jullie ook even kennis te laten maken…


De lipsticks zijn te verkrijgen in wel meer dan honderd kleurtjes, ik weet niet precies hoeveel er zijn, dus durf niet een exact getal te noemen. Maar dat het er veel zijn, dat is wel duidelijk. De prijs ligt zo ongeveer rond de €2,50. Geen geld, als je kijkt naar de kwaliteit van de lipsticks. De pigmentatie is goed en ze smeren erg fijn door de creamy structuur. Bij mij blijven ze ongeveer twee uurtjes zitten, dat vind ik prima voor deze lipsticks. De zwarte verpakking doet niet goedkoop aan en dat vind ik ook een pluspunt. Ik ben meer dan tevreden!

Zelf heb ik vier kleurtjes van deze lipsticks:

Tea Rose, Hermes, Christie en Paris.



Hier volgen wat swatches op mijn lippen:


Tea Rose.


Hermes.


Christie.


Paris.


Mijn lipsticks komen bij Boozyshop vandaan, maar je kunt ze op veel meer webshops bestellen. Kijk zelf even rond en ik weet zeker dat je ze vind.

Heb ik jullie ook enthousiast gemaakt of kennen jullie deze lipsticks al? Laat het me weten bij de comments!

4 opmerkingen: