woensdag 16 november 2011

Elf bestelling Janilee



Op  Zondag 30 Oktober plaatste ik, samen met Kim, een bestelling op de site van eyes lips face. Een merk dat ook wel onder de naam e.l.f. bekend is. Wij waren al een hele tijd nieuwsgierig naar dit merk. Alleen de verzendkosten van €6,95 hielden ons een beetje tegen. Dit is niet erg goedkoop, zeker als je kijkt naar de prijzen van de producten zelf. Toch besloten we om dan maar samen een bestelling te plaatsen. We wilden nou wel eens weten of deze producten, die ongelofelijk fijn geprijsd zijn, ook daadwerkelijk goed werken.


5 dagen later ontvingen wij netjes ons pakketje met daarin de door ons uitgekozen spulletjes. Dit waren allemaal producten van de € 1 lijn. Naast deze lijn is er ook nog de Studio en de Mineral lijn. Voor deze producten betaal je iets meer, maar het is zeker nog betaalbaar.

In totaal had ik 7 dingen uitgezocht.  Verder wist ik eigenlijk niet wat ik nog kon bestellen en ik wilde eerst even afwachten wat ik van de producten zou vinden.

Dit zijn de spulletjes die ik bestelde:



Een stick die je op je ogen, wangen en lippen kunt gebruiken. De kleur is een beetje roze-paars.
Vloeibare highlighter.
Perzik kleurige blush.



Schuin afgesneden oogschaduw kwast.
Stevige bleding kwast.



Nagellak in de kleur: Fuchsia.
Nagellak in de kleur: Champagne.


Ik heb de producten nog niet uitgebreid getest, maar mijn eerste indruk is goed. Zodra ik dit heb gedaan, zal ik hier een apart artikel over maken!

Hebben jullie wel eens iets besteld bij e.l.f.? Zo ja, wat vonden jullie hier van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten