woensdag 23 februari 2011

Pure Soy Wax Hartjes


Al een tijdje was ik opzoek naar home scents met een lekker geurtje voor in mijn kamer.
Maar elke keer als ik ze op een site vond en enthousiast aan het bestellen was, viel het altijd weer tegen dat de verzendkosten hoger zouden zijn dan het bedrag wat je voor het product betaalt.
Dan maakte ik mijn mandje maar weer leeg en ging ik op zoek naar een andere site.
Zo kwam ik een keer op http://www.puresoap.nl/, waar ze homscents verkochten voor maar 50 cent per stuk!
En ze werden verzonden via de post, dus die kosten waren ook goed te doen.

Op 15 februari bestelde ik een pakketje bij Puresoap, en vrijdag de 18e was het pakketje binnen.
Dit is hoe ik hem aantrof op de deurmat:


De spulletjes waren goed ingepakt met bubbeltjes plastic, maar ondanks dat was er toch een hartje gebroken =(.
Opzich geeft dat niet, want ik was toch van plan een half hartje per keer te gebruiken.
Ziet het er niet schattig uit? het lijken net kleine zeepjes!
De geuren die ik heb besteld plus een beschrijving van de site:
Goldilocks: Gemaakt met een dupe van Goldilocks porridge van LUSH. Boterzachte zoete fudge.
Doodle Bug:  Een heerlijke mix van cream soda, verse watermeloen, bubblegum met een hint van de pasgeboren baby.
Butter Cookie: American Cream: Gemaakt met een dupe van American Cream van Lush.
Coconut Craze: Lime, sinaasappel, ananas, kokosmelk, caramel, room, vanilla en musk.
Pink Sugar: Deze frisse zoete geur tovert jouw wereld in een zachte roze droom!
Love Spell: Deze mix van vanille, lichte musk, bloesems en vruchten. Geeft een zwoele en zoete geur.

De beschrijvingen spraken mij erg aan, ik ben vooral fan van vanille en creme achtige geurtjes.
Alleen dat van die pasgeboren baby begreep ik niet helemaal..

Maar goed!
Ik ben erg enthousiast over de geur die van de hartjes af komt, ze ruiken allemaal erg sterk.
Ik ben benieuwd hoe deze geurtjes door mijn kamer verspreid gaan worden en ga ze snel uitproberen.
Ik brand ze trouwens in een oliebrander van de xenos, waar je maar rond de 1 euro betaalt.


En oja! er zat ook nog een leuk cadeautje bij!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben echt gek op Soy wax!

    Vooral de producten van Pure soap zijn errug fijn. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ze graag gebruiken maar heb nergens een leuk budget brandertje kunnen vinden hebben jullie misschien een tip???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de Xenos kun je ze voor niet al teveel geld vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen