donderdag 9 juni 2011

Bestelling Bornprettystore.com

Via een beetje speurwerk op internet kwam ik op de site http://www.bornprettystore.com/ terecht.
En wat hadden ze daar een leuke spullejes zeg!
Kijk snel verder om te zien wat ik heb besteld.
De spulletjes komen helemaal uit China.
Oke, dacht ik, daar zullen hoge verzendkosten aan zitten.
Niets was minder waar, het verzenden is namelijk helemaal gratis.
Maar goed, China is natuurlijk ver weg, ook toen ik een mailtje kreeg met  'het kan 30 dagen duren tot je bestelling er is' verbaasde me dat ook niks.
Maar vandaag, 8 dagen later werd ik blij verrast met mijn pakketje!

Deze schattige poppetjes zijn Eye liners.
En wat een mooie lijntjes trekken die zeg!
Het kwastje is van vilt, wat ik zelf het prettigst vind werken.

Deze lievige poppetjes gaan per 6 en hebben de prijs van $7.53 wat omgerekend 5 euro 19 is.

Ook bestelde ik deze gave roze nagellak.
Het is een Crack polish, wie kent 'm niet.
Ik testte hem gelijk uit, en ik vind het resultaat echt heel gaaf!
Hier zal ik snel een artikel over schrijven.
Deze nagellak kostte $4,18 wat omgerekend 3 euro 38 is.


Als laatste bestelde ik deze 2 image plates voor mijn konad set.
Het zijn geen originele, maar de werking is het zelfde.
Deze plaatjes zijn helaas wat beschadigt, maar dat zit net niet over de printjes heen.
Deze plaatjes kostte $2,99 per stuk, wat omgerekend een bedrag is van 2 euro 6.

Edit: de beschadigingen zaten niet op het plaatje zelf, maar er zat nog beschermfolie over heen! domme ik =)


Ik ben echt super blij met mijn bestelde spulletjes en zal ook zeker vaker op deze site ga bestellen.
Het enige nadeel is dat het via creditcard betaald moet worden, maar ik heb gewoon mijn vader even lief aangekeken.

Bestellen jullie wel eens iets op buitenlandse sites?

xoxo kim

3 opmerkingen:

  1. Toevallig, ik wou die eyeliners ook bestellen, ze zijn zo leuk !
    Maar ik heb ze niet besteld, omdat ik niet wist hoe ze waren enz.
    Zou je alsjeblieft een swatch er van kunnen maken :D?
    Alvast bedankt !
    Jullie hebben echt een leuke blog !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe werken dan de bestellingen? haha, want als ik iets wil bestellen hoe zit dat met de dollars &zo. Want mn moeder vind dat zo'n gedoe, zegt ze. Maar is dat wel zo? Hopelijk lees je dit berichtje nog hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi glossiequeen, de bestellingen gaan via een creditcard en op je rekening word het bedrag automatisch omgezet naar euro's! hopelijk heb je hier wat aan
    x Kim

    BeantwoordenVerwijderen