vrijdag 14 oktober 2011

Catrice Ultimate Colour: 110 Pink me up!

Catrice heeft sinds kort haar collectie flink vernieuwd en er zitten ook een aantal hele mooie kleuren lipsticks bij!
Vandaag review ik de ultimate colour pink me up! voor jullie!










Helaas een erg moeilijk kleur om goed vast te leggen op foto, maar deze kwam het meest overeen met hoe de kleur er in het echt uit ziet.
Het is een gewaagde kleur die ik vooral leuk vind voor een feestje.
Overdag draag ik namelijk nooit zulke donkere lipstick.
Hier zie je een swatch op mijn hand, dit is de exacte kleur.





hier zie je een Full face foto.
Ik heb mijn oog make-up rustig gehouden, omdat mijn lippen al een erg opvallende kleur zijn.




Mijn eindoordeel:
Een super fijne lipstick!
De kleur is gewaagd, maar erg mooi!
Ik weet zeker dat ik nog een aantal kleuren uit deze collectie ga halen.

Zijn jullie ook enthousiast over de nieuwe lipsticks?

xx Kim





(deze post wordt mede mogelijk gemaakt door sillysilsil.com)

2 opmerkingen: