donderdag 13 oktober 2011

Shoplog: Primark

Op dinsdag 11 oktober ben ik naar de Primark in Hoofddorp geweest.
We gingen al lekker vroeg zodat het nog lekker rustig zou zijn.
Kijk verder om te zien wat ik geshopt heb.
Hoe vaker ik er kom, hoe minder ik er koop.
Deze keer viel het ook wat tegen, maar heb toch een aantal leuke dingetjes.



Dit is een simpel zwart jurkje met een leuk detail aan de bovenkant, waarvan ik dacht het wel makkelijk zijn om in me kast te hebben.
Ik heb om het detail te laten zien een schrijfblok erachter gehouden:




Dit zit bovenaan, als je hem aan hebt is het erg mooi!
Dit jurkje was 19 euro.
Dit was ook gelijk het enige kledingstuk wat ik heb gekocht, verder heb ik wel wat andere dingetjes.




Deze schoenen, vind ik erg makkelijk.
Ik draag vaak all stars, maar aangezien die hun beste tijd hebben gehad, was ik ook alweer toe aan iets anders. Dit is niet de ultieme vervanging natuurlijk, maar als het echt koud is draag ik eigenlijk altijd laarzen.
Deze zijn net even mooi voor tussendoor.
Ze waren 11 euro.




Dit is een panty, waarvan het lijkt als je hem aan hebt dat je hoge kousen draagt.
Daarboven zitten kleine hartjes.
zo een soort had een vriendin van mij een keer aan en ik vond het er zo leuk uit zien!
Nu liep ik tegen deze aan en twijfelde geen moment, meenemen!
Deze panty is 4 euro.








Dit zijn van die handschoentjes die eigenlijk no finger zijn, maar waarvan je ook een want kan maken!
Erg makkelijk als je iets moet pakken, ik vind ze echt superschattig.
Hier een foto als ie dicht is!
Deze foto had ik onderweg al naar huis gemaakt.




Deze handschoentjes zijn 4 euro.





Deze muts vond ik zo ontzettend schattig, dat ik hem niet kon laten hangen!
Je had hem ook in het licht bruin, maar die kleur leek zoveel op mijn haar dat het niet helemaal leuk stond.
In maart ga ik op wintersport om lekker te snowboarden en dan kan ik dit mutsje prima gebruiken.
Deze was 4 euro.




Deze elastieken zijn zo lekker zacht!
Als ik thuis ben gooi ik mijn haar altijd al snel in een knot.
Daar zijn deze elastieken ideaal voor.
Het zijn er 3 voor de prijs van 1.50





Zwaluw oorbellen.
Ik draag niet vaak goud maar af en toe voor de afwisseling vind ik het wel leuk.
Er zit ook nog een setje roze rozenknopjes bij, dit setje bij elkaar was maar 1.50




als laatste deze lange ketting met zwarte veren.
Ik ben gek op sierraden met veren en kon deze ketting dus ook niet laten hangen,
Ook hangt er een balletje met 'diamantjes' aan en dat maakt het voor mij helemaal af.
Deze ketting was 3 euro en worp ik dan ook snel in mijn mandje.


De kleding vond ik erg tegenvallen, het was erg vintage en ouderwets en dat is niet helemaal mijn ding.
Ik had wel nog wat sokken en ondergoed gekocht.
Voor al deze dingen bij elkaar was ik 53 euro kwijt, dus dat viel mee.

Komen jullie wel eens bij de primark?

xx Kim

5 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht.
    Ik heb nog nooit in de primark geweest, er is ook geen primark bij ons in de buurt.

    groetjes van
    dailylovebeauty

    ps: doe je mee aan mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen heb je gekocht!

    FAB. Laura Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke spullen,leuk artikel, suuuuuuperleuke veren ketting :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldige aankoopen! donderdag ga ik naar primark ben benieuwd waar ik mee thuis kom

    BeantwoordenVerwijderen