vrijdag 14 oktober 2011

Geurkaarsen en Home scents.



Nu de dagen weer korter lijken te duren en de avonden steeds kouder worden, is het tijd om weer wat extra gezelligheid in huis te brengen. En om je knusje huisje dan ook nog eens heerlijk te laten ruiken, zijn daar de geurkaarsen.  Ik heb er een aantal voor jullie opgezocht, zodat we die rottige koude dagen iets aangenamer kunnen maken.


Deze geurkaars van Rituals is er in verschillende geuren. Ik vind de producten van Rituals altijd erg lekker ruiken, dus een kamer gevuld met Rituals vind ik alles behalve erg. De kaars heeft 50 branduren en hier betaal je dan €14,90 voor.



Als je meer geld te besteden hebt, zijn daar ook nog de geurkaarsen van Diptyque. Deze heb ik zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar ik hoor er niet meer dan goeds over. Buiten dat ze heerlijk blijken te ruiken, zien ze er ook nog eens prachtig uit. De kaarsen zijn er in verschillende geuren en maten. De prijzen liggen tussen de €25 en €65.



Een goedkopere variant van de geurkaars kun je kopen bij bijvoorbeeld de Ikea, deze kaarsen zijn er ook in verschillende geuren, soorten en maten. Naar eigen ervaring weet ik wel dat de geur van de kaars niet heel sterk is, maar eerder subtiel. Ik heb hier persoonlijk niet zo een probleem mee eigenlijk.

1,99

€3,99



€4,50



Omdat Home scents, pure soy wax of hoe je ze kunt noemen, ook een kaarsje nodig hebben om lekker te kunnen ruiken, vind ik dat deze er ook wel een beetje bij horen.



 Je legt een stukje in een oliebrandertje en daar zet je dan een kaarsje onder. Doordat het smelt , word de geur door je kamer verspreid. Deze geurende stukjes liefde zijn verkrijgbaar in een heleboel verschillende geuren, dus ik weet zeker dat er voor iedereen wel een geur is die bij je past. De prijs ligt zo rond de €2, helemaal niet duur dus!

Kim heeft al eerder een stukje geschreven over de pure soy waxjes, hier kun je ook lezen waar je deze kan kopen. Klik hier voor het artikel.

Welke geur vind jij lekker voor in je huis/kamer?

X Janilee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten